• چهارشنبه ۹ آبان ماه، ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
  • دسته بندی : فرهنگي و هنري
  • کد خبر : 978-2187-5
  • خبرنگار : 839601
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا منطقه قم

«سِّر اشک» در اربعین حسینی رونمایی شد

اولین اثر استاپ‌موشن خانواده هنری تبلیغی عقیق با عنوان «سِر اشک» و با موضوع روایت واقعه عاشورا شب گذشته، هشتم آبان رونمایی شد.

محمدحسین علیزاده، کارگردان استاپ موشن «سِر اشک» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قم، گفت: خانواده هنری تبلیغی عقیق از مجموعه‎های فعال فرهنگی هنری است که به دنبال ارائه شیوه‌های نوین تبلیغی در عرصه قرآن و عترت است که در یک ماه گذشته اثر فاخر «مهاجران الی‌الله» را ویژه قاریان شهید منا منتشر کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع کربلا و اهمیت پرداختن به روش‌های نوین تبلیغی و به کاربردن شیوه‌ها، فنون و قالب‌های جدید هنری اولین اثر استاپ موشن گروه تبلیغی هنری عقیق تولید و عرضه شد.

کارگردان استاپ موشن «سِر اشک» اظهار کرد: تهیه کنندگی این اثر به عهده خانواده هنری تبلیغی عقیق بود که در دهه اول محرم امسال در شهر قم تولید شد و روز اربعین به نمایش در آمد.

وی تصریح کرد: این کلیپ که در سبک استاپ موشن تولید شده، ظرف یک ماه و با ثبت بیش از هزار فریم عکس، مرحله ثبت تصویر را پشت سر گذاشت.

علیزاده عنوان کرد: کلیپ سر اشک روایتی‌ است ساده از واقعه عاشورا و استعاره‌ای‌ است از ۷۲ لاله‌ای که پرپر شدند و اشک‌هایی که جاری شدند که با تکنیک استاپ موشن به تصویر کشیده شده است، تکنیک استاپ موشن حس زنده بودن کار را بیشتر به بیننده القا می کند و آمیخته ای از هنر و صنعت است.

وی یادآور شد: علاوه بر مجری طرح که خانواده هنری تبلیغی عقیق بود، امین‌حسین علیپور ایده‌پرداز، مهدی بدوی تدوین‌گر و حسین رضایی‌فرد نیز کار صداگذاری این اثر را به عهده داشت.

انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: