• سه شنبه ۲۳ بهمن ماه، ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
  • دسته بندی : اقتصادی
  • کد خبر : 9711-2784-5
  • خبرنگار : 7
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا منطقه قم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم:

وضعیت توزیع گوشت قرمز و مرغ در قم، ساماندهی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم گفت: در جهت عرضه مناسب، وضعیت توزیع گوشت قرمز و مرغ در قم، ساماندهی می شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، مهرداد غضنفری عصر امروز در بیست و هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات استان در محل سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم عنوان کرد: به منظور توزیع صحیح گوشت و مرغ، شیوه نامه ای در حال تدوین است که به زودی ابلاغ می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم افزود: در جهت عرضه مناسب، وضعیت توزیع گوشت قرمز و مرغ در قم، ساماندهی می شود تا از تشکیل صف های طولانی به دلیل تفاوت قیمت به ویژه در تامین گوشت قرمز جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: در این شیوه نامه توزیع اقلام بر عهده اتحادیه های مصرف نهاده می شود و نرخ گذاری توسط استان ها انجام خواهد شد.

غضنفری بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در روزهای آینده، شاهد تک‌نرخی شدن گوشت مرغ در مراکز توزیع خواهیم بود.

وی در مورد ارائه گزارش شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در خصوص پیگیری نحوه تامین شکر واحد های صنفی، صنعتی و قندریزی و اقدامات صورت گرفته با توجه به نیاز استان خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات، نیاز استان در طول یک ماه، 3 هزار تن شکر در صنعت و مصرف خانوار و زنبورداری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم یادآور شد: یکی از دغدغه های جدی در تنظیم بازار شکر آن است که هنوز آمار دقیقی از مجاری تامین این کالا در قم وجود ندارد.

وی گفت: هر چند شرکت غله و خدمات بازرگانی قم تنها مجرای وارد کردن شکر به استان قم است، اما شکر از مجاری دیگری نیز به استان می آید که در این رابطه باید آمار دقیقی ارائه شود.

غضنفری در رابطه با برگزاری نمایشگاه بهاره استان در محل دائمی نمایشگاه استان و نحوه کارشناسی و قیمت گذاری اجناس قابل ارائه و مورد نیاز مصرف کننده در نمایشگاه توسط اتاق اصناف عنوان کرد: تجربیات ناموفقی در گذشته در مورد برپایی این نوع نمایشگاهها وجود داشته است که باید این تجربیات را مورد توجه قرار داد.

وی تصریح کرد: باید در برپایی نمایشگاه‌های عرضه کالا، دقت ویژه ای بر کیفیت محصولات و تاریخ مصرف کالاها صورت گیرد، بر این اساس نظارت های جامعی از طرف اتحادیه های صنفی و تعزیرات اتخاذ شود.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: