• دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 982-17614-5
  • خبرنگار : 7
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا منطقه قم

رسانه و روابط عمومی نقش مهمی در تبیین فرهنگ شهروندی دارند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: اگر فرهنگ شهروندی،ارتقاء یابد بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد؛ در این میان رسانه و روابط عمومی نقش مهمی در تبیین فرهنگ شهروندی دارند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، مهدی کلانترزاده عصر امروز در میزگرد آسیب شناسی دلایل تنزل و تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه ها و نهادهای استان قم عنوان کرد: اصحاب رسانه و روابط عمومی ها،بازوان قوی در مدیریت شهری و رفع آسیب ها هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: اگر فرهنگ شهروندی،ارتقاء یابد بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد؛ در این میان رسانه و روابط عمومی نقش مهمی در تبیین فرهنگ شهروندی دارند.

وی اظهار کرد:درمدیریت شهری نیاز به حضور رسانه های تخصصی داریم،روابط عمومی های استان قم و رسانه های فعال نیز در حوزه مدیریت شهری باید اطلاعات کافی داشته باشند.

کلانترزاده بیان کرد:روابط عمومی دریچه ارتباطات است و علم مدیریت در چرخه اطلاعات و ارتباطات، جان تازه ای می گیرد، باید از ابزارهای پیشرفته ای در دنیای مدرن امروز برخوردار باشیم و رسانه ها در حوزه خبر و اطلاع رسانی به روز باشند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود:مدیر روابط عمومی باید در اعتماد سازی و ایجاد ارتباط موفق باشد تا بتواند در مسئولیتی که بر عهده دارد،کارآمد باشد.

وی عنوان کرد: رسانه های نوین نقش مهمی در رفع مشکلات دارند، شهرداری حیطه گسترده ای از شهر را تحت خدمت رسانی دارد و باید از توان مدیران رابط عمومی ها و اصحاب رسانه کمک بگیرد.

کلانترزاده اظهار کرد: در حوزه خدمات شهرداری، 8 منطقه و 15 سازمان تحت پوشش داریم،همچنین در حوزه بین الملل با 33 ظرفیت مهم برنامه ای جامع در پیش گرفته ایم و از ظرفیت مراکزی چون جامعةالمصلطفی و موسسات فعال فرهنگی و پژوهشی بین المللی بهره می گیریم.

وی گفت:اداره 137 ارتباط تنگاتنگی با مردم و بررسی مشکلات شهر بر عهده دارد همچنین در حیطه وظایف خود،اداره تبلیغات محیطی به صورت تخصصی در تولید محتوا و برگزاری جشنواره ها و سوگواره ها فعالیت دارند ضمن اینکه مرکز اسناد و موزه نیز در قم فعال است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد:با این گستردگی در فعالیت ها،رسانه ها و روابط عمومی ها باید باری از دوش شهر بردارند و مشکلات و آسیب ها را مطرح کنند.

وی افزود:باید بر روی فرهنگ شهروندی کار شود،همچنین رسانه ها نسبت به علم روابط عمومی آشنا باشند، باید درد شهر توسط روابط عمومی ها و رسانه ها دیده شود.

کلانترزاده بیان کرد:تشکیل یک تیم تخصصی در تولید محتوا در حوزه فرهنگ شهروندی اهمیت زیادی دارد و شهرداری آمادگی تشکیل چنین تیم تخصصی در بین اصحاب رسانه را دارد.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: